کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد با سایت های خارجی و بیت کوین

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد با سایت های خارجی و بیت کوین

آموزش ساختن حساب بیت کوین

آموزش ساختن حساب بیت کوین

تا این لحظه نام بیت کوئین را شنیده اید ؟ شاید بتوان گفت یک انقلاب در پولهای الکترونیکی که روز به روز در حال اوج گیری نسبت به دلار و یوروست است و شاید زمانی جایگزین دلار و امثالهم باشد با بیت کوین آشنا شوید بهتر است از غافله عقب نمانیم .

بیت کوین نوعی پول دیجیتال بر پایه شبکه همتا به همتا، امضای دیجیتال و اثبات دانایی صفر است و به کاربران امکان می دهد که بدون هیچ واسطه ای انتقال پول غیر قابل بازگشت انجام دهند. گره های شبکه هر معامله را در شبکه اعلام می کنند که پس از تایید در یک سیستم اثبات کار، در یک تاریخچه عمومی به نام Blockchain ذخیره می شود. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ مبتنی بر عقایدی که ساتوشی ناکاموتو منتشر کرد پایه گذاری شد.

بیت کوین امکان پرداخت‌های بسیار کم هزینه را فراهم می‌کند. شبکه بیت کوین سیستم کنترل کننده متمرکز ندارد و توسط هیچ ارگان یا نهاد دولتی اداره نمی‌شود. زمان متوسط تایید هر انتقال بیت‌کوین، تقریباً ده دقیقه است. انتقال پول از یک نقطه به نقطه دیگر در تمام شبکه اطلاع رسانی شده و تمام نقاط از آن آگاه خواهند شد.

با توجه به متن بالا که بر گرفته از ویکی پدیا است به چند خاصیت بیت کوین پی می بریم این سیستم طوری طراحی شده که امکان تحریم هیچ کشوری در آن میسر نیست و از این حیث برای ما ایرانی ها دارای مزیت بزرگی است چرا که همواره برای استفاده از سیستم های مالی جهانی تحت تحریم بوده ایم از طرفی رشد چشمگیر بیت کوین نشان دهنده نیاز دنیا به یک سیستم جدید بانکی است ( برای مشاهده قیمت حال هر بیت کوین نسبت به دلار کلیک کنید ) .

در مورد بیت کوین سخن بسیار است اما چیزی که مهم است ایجاد یک حساب بیت کوینی و نحوه استفاده از آن است که در ادامه توضیح خواهم داد

برای ایجاد حساب بیت کوین چندین راه وجود دارد به طوریکه هر سیستم کامپیوتری و موبایل شخصی می تواند به صورت یک بانک مستقل بیت کوینی عمل کند اما بهترین و ساده ترین راه ایجاد آن از طریق سایت هایی است که در سایت اصلی مربوط به  ارائه شده اند.

برای ایجاد حساب کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://blockchain.info/wallet

بعد از وارد شدن به صفحه مورد نظر بر روی Start A New Wallet کلیک کنید با وارد کردن مشخصات ایمیل خود و تایید کردن آن حساب شما فعال خواهد شد و بعد از طی مراحل از قسمت Login Now می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید توجه کنید که شماره حساب بیت کوینی شما مشابه اعداد و ارقام زیرین خواهد بود:

۱G4dmHuALKYB2tjzkcgrw2LJEnZEcKcCT6 : نمونه شماره حساب بیت کوینی

پسورد حساب خود را در جایی امن یادداشت کنید ، تبریک می گویم شما در حال حاضر صاحب یک حساب بیت کوین شده اید در ادامه به معرفی روش ها و سایت هایی برای افزایش بیت کویین خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد