کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد با سایت های خارجی و بیت کوین

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد با سایت های خارجی و بیت کوین

چگونه بیت کوین به دست آوریم ؟

چگونه بیت کوین به دست آوریم ؟


راه های زیادی برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد در این پست به برخی از راه هایی که کاملا رایگان هستند می پردازیم.

1. یکی از سایت هایی که بیت کوین رایگان به کاربران خود می دهد سایت فری بیت کوین می باشد. برای ثبت نام کافی است شما فقط آدرس والت بیت کوین خود را وارد  و یک رمز عبور انتخاب کنید. ثبت نام 

در این سایت شما با هر ساعت ورود به سایت مقداری بیت کوین دریافت می کنید.به غیر از این روش در این سایت شما با انجام بازی هم می توانید بیت کوین به دست آورید.


آموزش ثبت نام


2. سایت دوم که اینجا معرفی میکنیم هم به صورت رایگان به کاربران خود بیت کوین می دهد. کاری که باید در این سایت انجام دهید مشاهده تبلیغات 1 تا 10 ثانیه ای است. شما با دیدن هر تبلیغ مقداری بیت کوین دریافت می کنید.

آموزش ثبت نام

نظرات 5 + ارسال نظر
amin پنج‌شنبه 8 شهریور 1397 ساعت 12:00

عزیزانی که میخوان ماینیگ کنن و بیت کوین بدست بیارن این نرم افزار رو بهشون معرفی میکنم که هم مرورگر اینترنت هم یه ماینر با دعوت دوستاتونم میتونید سرعت ماینتونو زیاد کنین واسه گوشی ام داره تو سایت ولی خوب سرعت ماین گوشی ّّبایینه از دستش ندین و شروع کنین صد در صد معتبر با برداخت اینم لینکش
https://get.cryptobrowser.site/2276773

amir gasemi پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 00:44

با سلام - به نظر من صرافی هادی بهترین مکان برای خرید و فروش و تبادل انلاین تمامی ارزهای اینترنتی از قبیل : بیت کوین - دوژکوین - لایت کوین - پرفکت مانی - وبمانی - اوکی پی - payeer و ... - این صرافی قابل اعتماد و دارای تمامی تاییدیات از سایت ها ی تجارت است - پشتیبانی انلاین ، پرداخت سریع ارز اینترنتی - درگاه انلاین پرداخت پرفکت مانی - اوکی پی و ... برای فروش و تبدیل دارا می باشد . به همه توصیه می کنم .
صرافی هادی http://exchangehadi.ir

jobin پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 12:53

سلام

Farshid پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 18:46

mmmmmmmmmmmmmmmmmm

yousef یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 15:07

Yousef

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد